Subject: Perearstide nimekiri
From: "Berit Berg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 12:10:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan teile seoses ühe nimekirja sooviga ning teie
kommunikatsiooniosakonnajuht palus saata kirja siia e-postile, et saaksite
ise edastada õigesse osakonda

Mina olen Meditsiiniuudiste vebinaride juht ja me tegeleme
tervishoiutöötajatele suunatud koolitustega. Peame edastama Eesti
Perearstide Seltsile täiendkoolituspunktide arvestuse pidamiseks infot
osalenud perearstidest. Kahjuks koolitusel osalevad arstid sageli ei
täpsusta, mis valdkonnas nad tegutsevad. Et kõik koolituspunktid ikka
kirja saaks ning andmed kiiresti kontrollitud, kas oleks võimalik saata
meile nimekiri perearstidest, koos tervishoiutöötaja koodiga, Exceli
tabeli kujul?

Heade soovidega
Berit Berg
+372 58807738